Hemma fortfarande..

Är fortfarande hemma. Har sjukt ont i huvudet. Ska kanske ta ipren snart.
Sitter i min pyjamas. Kommer troligen göra det hela dagen. /:
Igår smälte jag vit choklad och åt det med jordgubbar och lite Robinson. Sen kollade jag på Dumpad.
Idag kommer jag väl sitta vid datan, kolla på TV och läsa. Läser I Taket Lyser Stjänorna. Sjukt bra bok!
Men filmen är bättre..
Ska kolla på fotboll senare idag. Dock på TV. Och 21 blir det CSI.
På tal om fotboll så är jag pissed off! Dom har sålt Mohamed Bangura också. Seriöst. Dom skojar med mig?!
Dom kan ju fan inte gå och sälja BÅDA Bangura! Det är ju typ dom som gör alla mål!
Asså sjfknmcsjkm. Åh jävla idioter!
Plus kan jag bara kolla på en match till! JAG DÖR!!!
Vill kolla på AIK ishockey, men pappa säger att det blir för stressigt med jobbet. Asså döööööööööö.
possposs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: