Sorry guys!

Oups. Har inte bloggat på länge.. Men aja. Ska typ börja blogga dagligen nu. Eller vad man säger.
Men ska försöka få lite bloggläsare också. Heh. Hade några förut, fast nu är jag mobbad igen. /:
Sitter och lyssnar på Jason. Har varit i skolan idag, där hade vi idrott, SO och svenska tror jag.
Men imorgon är det fredag, det kommer bli fett skönt!
Och på lördag ska jag, Jennifer och min pappa kolla på fotbolls match.
Sen på lördagen fyller min mamma år, fast hon kommer inte vara hemma då.
Men jag måste typ hinna med skit mycket saker nu i helgen! Måste göra läxor, plugga till ett prov, städa, köpa presenter och kolla på match. Åh kommer få pms! Menmen, måste man så måste man.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: